

W przeciwieństwie do pojazdów napędzanych wodorem, pojazdy napędzane sprężonym gazem ziemnym są od wielu lat dostępne, a infrastruktura jest wystarczająca, aby zapewnić zarówno stacje komercyjne, jak i domowe. Na całym świecie do końca 2011 r. było 14,8 mln pojazdów napędzanych gazem ziemnym. Drugim zastosowaniem gazu ziemnego jest reforma parowa, która jest powszechnym sposobem produkcji wodoru gazowego do samochodów elektrycznych z ogniwami paliwowymi.
Sprzedaż wózków widłowych o technologii
W artykule z 2008 r. dotyczącym przeglądu technologii stwierdzono: “Samochody hybrydowe z napędem elektrycznym i zasilane z sieci mają ogromną przewagę nad pojazdami napędzanymi wodorowymi ogniwami paliwowymi pod względem wykorzystania niskoemisyjnej energii elektrycznej. Natomiast o sprzedaży wózków widłowych poczytaj na: sprzedaż wózków widłowych.
Dzieje się tak z powodu nieefektywności całego procesu tankowania wodoru, od wytworzenia wodoru za pomocą tej energii elektrycznej do transportu tego gazu na duże odległości, dostania się wodoru do samochodu, a następnie przepuszczenia go przez ogniwo paliwowe – wszystko to w celu przekształcenia wodoru z powrotem w energię elektryczną, aby napędzać ten sam dokładny silnik elektryczny, który można znaleźć w samochodzie elektrycznym.”
Termodynamicznie, każdy dodatkowy krok w procesie konwersji zmniejsza ogólną wydajność.
Porównanie w 2013 roku wodoru i akumulatorów elektrycznych pojazdów zgodził się z 25% z Ulf Bossel w 2006 roku i stwierdził, że koszt akumulatora pojazdu elektrycznego “szybko spada, a różnica będzie się powiększać dalej”, podczas gdy istnieje niewiele “istniejącej infrastruktury do transportu, przechowywania i dostarczania wodoru do pojazdów i kosztował miliardy dolarów, aby wprowadzić w życie, wszyscy domowych gniazdek zasilania są “źródło energii elektrycznej pojazdów elektrycznych” stacji tankowania wodoru i “koszt energii elektrycznej jest 75% (w zależności od tego, czy jest najmniejsze).
Sprzedaż wózków widłowych a dane użytkowania
” W 2013 r. Narodowa Akademia Nauk i DOE stwierdziły, że nawet w optymistycznych warunkach do 2030 r. cena akumulatora nie spadnie poniżej 17 000 USD (200-250 USD/kWh) na 300 milach zasięgu. W 2013 r. Matthew Mench z Uniwersytetu Tennessee stwierdził: “Jeśli będziemy siedzieć w pobliżu czekając na przełom w bateriach, który da nam czterokrotnie większy zasięg niż obecnie, będziemy czekać przez długi czas” Navigant Research (dawniej badania Pike), z drugiej strony, przewiduje, że “koszty litowo-jonowe, które są tipping wagi na około 500 dolarów za kilowatogodzinę Toyada teraz, może spaść do 2020 roku do 300 dolarów w roku i do 1380 dolarów w Uchiusie do roku 2015, że “koszty litowo-jonowe, które są przechylane w skali Toyota 2013”: “Ze względu na swoje wady – zasięg jazdy, koszty i czas ładowania – pojazd elektryczny nie jest opłacalnym zamiennikiem większości samochodów konwencjonalnych”.
Wiele konstrukcji samochodów elektrycznych oferuje ograniczony zasięg, wywołując niepokój o zasięg.
- Na przykład Nissan Leaf 2013 ma zasięg 75 mil (121 km), napęd elektryczny klasy B z 2014 r.
- Mercedes-Benz ma zasięg 115 mil (185 km), a model S Tesla ma zasięg do 335 mil (539 km).
- Jednak większość dojazdów do pracy w USA to 30-40 mil (48-64 km) dziennie, a większość podróży w Europie to dojazdy do pracy w obie strony.